A very large e-commerce company wronged me, and I want to screw them over really good. I found out which keywords this company advertised on in the last 2-3 days. I am going to write a solid article about this e-commerce company I mentioned, and then I will have 2 influencer accounts tweet about it, and I will also share the link to this page on big Facebook pages. I will also have articles written about the situation on 5 to 10 sites. I will also advertise the article I publish on my own site on Adwords. The keyword group I will advertise on will be entirely the target keywords they advertise on.
In fact, I am thinking of paying an extra 200 Lira to make a keyword group a Trending Topic (TT).
I am scared, very scared. I think I will cause a great loss and damage their reputation after what I do, but I will write completely about what happened to me, so the article won’t be made up. But these guys are very big shots. What are your answers? I want to learn your thoughts.
Bundan 3 sene önce mantar işine girmiştim.Adam bizi 2 bin tl dolandırmıştı.3 ay vermedi paramı bende news kayıtlı sitemde yayınlayıp,daha sonra gittim 500-600 binlik sayfalara attırdım.Ardından frirma denizlide olduğu için tüm denizli gruplara sayfalara attım.Ertesi gün avukatları aradı kaldırın yoksa hakkınız da dava açacaz dediler.Bende kaldırmazsanız o.ç sunuz dedim.Ne aradılar ne dava ettiler…Benim de param arada kaynadı.Ama o adam da kendi ilinde rezil oldu.Bu işler tehlikelidir kardeşim,geçmişim yok geleceğimi öpeyim deyip hiçbirşey umrunda değilse ölüm dahil.Kimseden korkma onlarında yanına bırakma…
Çok rahat edersin. Hemde öyle böyle değil. Bu tarz şirketlerin başındaki pazarlama müdürleri gerçekten profesyonel olduğunu düşünüyorsa kesinlikle 2-3 müşteri kaybetmenin durumunu anlayacaktır.
Büyük şirketler, bu tür karalamaları umursamazlar. Olan sizin paralarınıza olur. Bakım ünlü kola firmasına, her gün onlarca kişi haklarında karalama kampanyası başlatıyor. Hatta bu firmanın, yasadışı bazı kişi ve/veya gruplara yardımda bulunduğunu bile söylüyorlar.
Sonuç? Adamlar tarih boyunca zirvedeydiler, hâlâ oradalar. Büyük şirketleri batırmak, işlerine çomak sokmak kolay değildir. Bu tür durumlarla karşılaşmamak için, firmaları iyi araştırmak gerekir.
Ayrıca, mağdur olduysanız, neden yasal yollarla çözümleme yoluna gitmiyorsunuz? En azından bu tür kara düşüncelerle vaktinizi ve paranızı kaybetmemiş olursunuz. İyi forumlar.
Ttnet şikayet yazın. Hakkını aramanın neresi yanlış ki? Ha hakaret etmeden etik olarak yapar sadece mağduriyetinizi dile getirirseniz bence sıkıntı olmaz.
hocam yaptıkları şey bu kadar gücünüze gittiyse yerinizde olsam yazdıklarınızı yapardım.
Kola firması konusunda arkadaşım doğruyu söylüyor, adamlar zirvede lakin bu karalamalardan dolayı büyük bir kitlenin de tepkisini çekiyorlar.Bizim Türk kolası ilk çıktığı zaman yabancı kola firmasının kalitesini yakalasaydı bence bugün ciddi bir şekilde rekabet ederlerdi.
yapacaksanız yazdıklarınızı bir avukata incelettirin. Subjektif yorumlarda mahkemeye gidilmesi durumunda haklı olsanızda suçlu olabilirsiniz. Mümkün olduğunca objektif olmanız gerekiyor. Onu da en iyi avukat yapar.
Bir örnek vereyim. Mesela bir hosting firması olsun
Yorumunuz : A firması ile çalışıyorum. Sitem Sürekli kapalı. Her gün bir sorun her gün bir sorun. Mağdur edildim.
Bu yorum ile yüksek bir ihtimal mahkeme sizi suçlu bulacaktır. Karşı tarafta tazminat davası açabilecektir.
Fakat alttakine benzer bir yorum ile mahkemeye gidilse de bir sonuç çıkamayabilir.
A firması reklamların %99 uptime vaad etmektedir. Bu A firması üzerinde bulunan sitemin uptime istatikleri şu şekildedir. (alttına resim ve program hakkındaki bilgiye link) Bu programın istatiklerine göre sitemizin uptime’ı %80 seviyesindedir.
Uun lafın kısası eğer böyle bir şey yapacaksanız bir avukata danışın.
Tüketici mahkemesine gidin davayı kazanırsanız dava karar metininden parçalar verin ben demiyorum mahkeme diyor diye işin için daha rahat çıkarsınız.
Bence biraz bekle sinirin geçer hocam. paranı harcama bos yere. Benimde 2 gün önce davalık bir konum oldu. gezmediğim forum kalmadı kafan agrımasın bence hiç ugrasma