Your thoughts on Money Robot?

Greetings to everyone.

I am curious about your thoughts on Money Robot. I have done some minor tests, but I currently do not have any significant data on hand. Is there anyone among you using it? If so, what are your suggestions?

Thank you in advance.

Doğru şekilde kullanırsan yararını göreceksindir.

Mesela Web 2.0 Blogs çalışması yapacaksan, makaleni şu şekilde yazman daha sağlıklı: {Merhaba|Selam|İyi günler} {bugün|bu hafta|bu sezonda}… gibi devam edebilir, çok uğraşmak gerek olumlu sonuç alabilmen için (Önceden kullandım. Yararlarını gördüm)

Cevap için teşekkür ederim lakin onları biliyorum. Gerçi bu programın paralı bölümünde çeşitli algoritmalar, stratejiler var. Artık deneye deneye çözeceğiz. :slight_smile:

Güncellemeler ne sıklıkla yapılıyor programda? Kendin özel script hazırlayabiliyor musun (Üye olma ve Gönderim)? Bunlar önemli. Ben Senuke ve Magic Submitter kullanıyorum. (Paravan sitelerimin paravan sitelerine :wink: )

Ben satın almıştım (süresiz) programı iyice çözdükten sonra, almanızı tavsiye ederim. Skypede “money.robot” kullanıcı ismiyle Nick arkadaşı ekleyip ismimi (Roman) söylersen fiyat konusunda yardımcı olabilir.

Money Robot u denemek için 3 ay aldım durdum belki kusur bendedir bilemedim ama genede görüşlerimi yazayım.

1-) Captcha Breaker veya sniper ile sorunlu çalışıyor. Bu yüzden gönderim yapmadığına şahit oldum.
2-) Aslen güzel bir sistemleri var, internet explorer üzerinden el ile yapıyormuş gibi çalışıyor gibi yapıyor işlemleri lakin buna istinaden internet explorer ın gösterim sorunları bazen problem çıkartabiliyor.
3-) Linkbuilding ile fazla haşır neşir değil iseniz hazır şablonları çok sağlam vuruyor.
4-) Fazla müdahale şansı vermiyor.

Açıkçası ben yararını gördüm ama kullanmadan önce bol bol training videosu izlemenizi öneririm ek olarak alakalı link listesi import ederseniz verimi % 50 artacaktır.

Gördüğüm en kötü tarafı tüm kontrolü size bırakmıyor bazı sınırlamalar getiriyor bu yüzden kullanmıyorum. Ama uğraşmak istemeyenler için gayet verimlidir.

GSA Search Engine Ranker candır. Submit yapmadan önce içeriğimin google a doğal gözükmesi konusunda herşeyi veriyor. 4-5 günde bir güncelliyor kendini. Money Robot tan karışıktır GSA ama iyidir.

@mtasdemir

1.5 yıldır kullanıyorum öğrenme süreci hariç fire vermedim. Özellikle makrolar ve uygun *.dat dosyaları ile çok çok öteye gidebiliyor default halinden. Her türlü özelleşmeye açık yapısı da eli çok güçlendiriyor.

Şuan inceliyorum programı, ilginize teşekkür ederim.

çok iyi bir şekilde ayarlarını falan kavrayıp çalışma yapmak gerekiyor zira eskiden acele edip bir siteme uygulamıştım fazla özen göstermeden siteyi batırmıştım :slight_smile:

Ana Siteye yaparsan çuvallarsın. Ama paravanlar için bulunmaz nimet.

Bir de captcha için sizce en iyisi hangisi?

Gsa Captcha Breaker. :slight_smile:

GSA’cıyız aga diyorsun yani :smiley:

Captcha çözme oranı % 78 aynı anda 7 tierli 20 proje de % 78. % 88 i görmüşlüğüm mevcut. :slight_smile:

Gsa Captcha Breaker ile DeCaptcher.com duble yaptın mı dadından yenmez. :slight_smile: Ama çalışmayı yaparken en az 10 semi dedicated proxy şart. Tabi Thread sayısı 8 i aşmamalı. (VPN kullananları ayrı tutuyorum)

@mtasdemir

Proxy başına 5 kullanıyorum ben lpm epey artıyor ı zaman denemeni öneririm. :slight_smile:

Aynen öğrenmek biraz sıkıntı. Hele ki LPM oranı niye bu kadar düşük soruları beni çok uğraştırmıştı ancak uğraşa uğraşa çözdüm mekanizmayı :slight_smile:

Gsa Captcha Breaker ve DeCaptcher +1

50 Thread fazla değil mi ? Örneğin paravanın bookmarkı için okey ama, paravanlarım için bile biraz tedirgin olurum :slight_smile: