Alttaki yöntemler ile birden fazla sektörde başarıya ulaştım.
Manuel uyarı gelip düşüş yaşamışsanız:
Linklerinizi analiz edip aynı yazıyı kullanarak attığınız tüm forum tanıtımı, tanıtım yazısı (çöp tarzı devamlı tanıtım atılan sitelerden) tamamını listeleyip en az %40 oranında bu linkleri sildirip disavow dosyanıza bol ve uzun açıklamalar ile tek tek dahil edin. Hatta bazılarına maille bile ulaşın ve attığınız maili bile disavow dosyanıza ekleyin. (Kısaca her linke ayrı ayrı yazın)
Footer backlink alımı yapmışsanız %50 civarını nofollowa çevirin, kalan kısmıda sadece sitenin anasayfasından çıkış olacak şekilde verin. Dikkat edin bunların hiçbirini reddetmeyin.
Tüm linkleri kesinlikle reddetmeyin. Kıstasınız devamlı tanıtım çıkılıyorsa bir siteden orayı reddetmek olsun. Tümü reddolursa site cezadan çıksada toparlanamaz.
Disavow dosyanız hazırsa bunu gönderin ve bekleyin. İşlemleri yapınca Wm Toolstan bir genel getir yapın derim.
Şansınız yaver gider ise 3 günde yok gitmez ise 10 gün civarına dönüş alırsınız.
Manuel uyarı vs hiç bir sebep yokken ana kelimenizde gitmişseniz:
Yine üsttekileri uygulayın. Yani disavow dosyanızı hazırlayın ve işlemde çokça detay verin. Sonrasında ana sayfanızı getirip 10 haklı olan kısımdan bağlantılı sayfaları tara deyin. Sonrasında tekrar ana sayfayı getirip sadece onu getir deyin. Disavow dosyası bence hızlı okunuyor fakat sitenize bağlantılar alanında düşmesi geç sürüyor. Ben üstteki işlemi Ukash sektöründe sıralamada 2. sayfadan gerileyen, sonrasında 7. sayfada sadece bir alt sayfası çıkan sitede denedim. Totalde 24 saatin sonunda site benzer yerine geri dönüş sağladı. İşin püf noktası unutmayın kapsamlı açıklama ve dürüstlük. Yok arkadaşım atmış vs demeyin. Ben attım. Zararlı olduğunu bilmiyordum özür dilerim bu hususa bizzat dikkat ederek sürekli disavow dosyamı güncel tutacağım deyin.
Genel olarak bu şekilde. Farklı sorusu olanlar soru cevap alanındn ya da buradan iletebilir. Ben veya farklı kullanıcılar elden geldiğince yanıtlayacaktır.
ukash sektöründeki bir siteden aynı golü ben yedim, manuel uyarı cezası yok ama acaip hit çeken sayfa kayboldu, anti-seo ile gelen bağlantıları reddederek anasiteki yazılara resim ekledim ve güncellemeler yaptım.5 gün sonra kaybolan sayfam 5. sayfadan yeniden gösterime girdi ama henüz toparlayamadım sitenin tamamını.Herşey özgün, otomatik hiçbirşey yok ama gel gördi sıralama sapıttı.senin çalıştığın siteyi biliyorum samet bir ara yakın takibe almıştım
Sadece ana sayfadan redden sonra hızlıca desteklemek lazım. Wm tools getir olayını bir de yap derim. Ne hikmettir bilmem ama getirden sonra bir şekilde disavow daha hızlı okunuyor bence.
onu yaptım, site haritasında bazı sayfalarıda gormuyordu, harıtayıda yenıden yukledım.disallow linkler için yeni lınk alımlarına cıktım bakalım hayırlısı.anlatmaya değer gelişme olursa buradan yazarım yenıden
On a site where I received a manual link warning, I disavowed harmful links and had the manual spam action lifted, but despite various efforts, SEO work, and updates, it just wouldn’t recover. Until Penguin 3.0 arrived, that is; I can say I waited about 7-8 months.
If you are caught by manual spam actions, you should actually ask yourself two fundamental questions:
Can I wait a minimum of 6 months (in my opinion)?
Should I continue with a new domain?
The decision is yours, but don’t expect to return to your old state in 1 month. Even if the manual spam action is lifted, it is difficult to return to previous rankings.
By the way Samet, I have been querying cryptosam.com for the SEO keyword for a long time, did the site get hit by a manual spam action?
Exactly, it received a manual spam penalty. A friend had posted 5 promotional articles back in the day, and it seems that was the source. We disavowed them, did the necessary procedures, and it was removed from the manual action. It is necessary to add new content and keep it up to date, but there is no time
Valla 5 link engellemekle kurtulduysan helal olsun Ben ne linkler engellediydim de ancak çıkabilmiştim. Bu arada yeri burası değil de aklıma gelmişken site biraz zaman geçtikten sonra üye alımına kapatılacaksa üyelere özel bir dizin oluştursak olmaz mı ? subdomain şeklinde olabilir, ayrıca her üye en fazla iki link ekleyebilse ve açılan bir kategori ile bu subdomaine yapılacak seo çalışmaları ortak bir fikirle planlansa, herkes elinden gelen seo çalışmalarını yapsa felan ? Hem ortak iddamızın doğruluğunu da kanıtlamış oluruz Bir düşünce tabi, sitenin amacına hizmet etmesi açısından.
Konu gerçekten çok güzel hazırlanmış,teşekkürler.Ayrıca bu konuyu ilgilendiren bir sorum var.Google sadece /webmasters daki linklerimi değerlendiriyor.Manuel ceza verirken veya sıralarda gerileme yaparken yoksa diğer linkleride değerlendiriyor mu ?