Az önce bir seo şirketinden aradılar kobi bilişim diye bişeymiş.
5. ek iş olarak oto yıkama yaptığım için oto yıkamanın sitesine reklam vermiştim oradan aramışlar.
Vaadleri şu yönde;
600 lira veriyorsun 1 yıl boyunca 10 anahtar kelimede ilk sayfa ilk 5 sırada tutuyorlar siteyi.
Bu iş güvenilir midir, vaadleri olacak şeyler mi.
Fiyat bana fazla geldi düşünmüyorum da zaten ama bir sormak istedim bu işler güvenilir mi? Daha önce yapan yaptıran varmı?
Hatta, noter tasdikli yaparız çıkmassa paranızı geri veririz gibi vaatleride vardır bu oğlanların. Her gün 4 5 kişi bu yüzden arıyor beni, bunlarla iş yaptım sitem geriledi vs. diye. Yani kısaca tasdikli dolandırıcılar
Valla birsürü birşeyler anlattı kız ama işyerindeyim anlamadım çok. Bunlar sağlam seo cularmış. Google ile ortak çalışıyorlarmış (bu kesin yalan ) 1 yıl boyunca ilk 5 sırada olacakmış 10 anahtar kelimede.
Ayrıca ödeme pttye kapıda ödeme şeklinde oluyor. Panel falan açıyolarmış oraya giriyormuşuz anahtar kelimeleri
Bu iş için 600 tl çok diye düşünüyorum, ama yaptırmak isterseniz de önce yapsınlar tam dedikleriniz gerçekleşirse veririm parayı de bakalım kabul edecekler mi
Ben şu olayı anlamıyorum madem seoda uzmansın, para edicek kelimelerde de ilk 5 de yer alırım diyorsan neden çalışıp, parayı vurmuyorsun? yaparsan da referansın olur daha sağlam iş kaparsın benim düşündüğüm..Parayı vurma yöntemi başka sanırım bunların:)
4 tane kurumsal 6 tane normal 4 tanede çözüm ortağı olduğum dijital ajans var, bunlardan elde ettiğim kazanç örnek veriyorum 1000 lira derdim tasam fazla yok işlerini yapıyorum paramı alıyorum.
Diğer türlüye gelir isek
1-) Ekip kurmak.
2-) İlgili kelime de çıkacak sürede geçen sürede giderleri sübvanse etmek.
3-) Zaman+emek+kazanç hesabı yapıldığında bu tip durumların iş yoğunluğu sebebi ile üzerine bindirdiği yük
4-) Ekip için harcayacağınız para asgari ücret + sigorta yol yemek ssk 3 kişi çalıştırsanız ayda en iyi ihtimalle 6000 lira eder.
Şimdi 1000 lira kazanmak için yapmam gereken yatırım minimum 10.000 lira neden tatlı kafamı yorayım ki?
Kısaca bana en çok sorulan sorulardan biri idi yatırım verim oranını düşük bulduğum için bu topa girmiyorum bir çok seo cu arkadaşımda bu yüzden bu işe pek bulaşmıyor.
Hocam, işini hakkıyla yapan seoculara zaten lafımız yok fakat bu şekilde para vuranlarda cabası. Forumlarda ve bilumum yerlerde bu konuda yakınan çok. Ben de buna istinaden belirttim düşüncemi.
Keşke herkes sizin gibi araştırma yaparak veya bir bilene sorarak anlayabilse ve bunlar gibi çakma seo’culara prim vermese. Ama malesef bu tarz insanlar canım ülkemde dolandıracak o kadar çok kişi buluyorlar ki bazen boşa kürek çektiğimizi düşünüyorum…
Muhtemelen ücreti aldıktan sonra sizinde yapmanız gereken şeyleri söyleyecekler. Özgün makale, özgün resim, sosyal paylaşım vb. Hedefleri de tutmayınca bahaneleri de hazır
Vakti zamanında böyle bir gaflette bulunmuştum , r10 üzerinden güvenilir diye iş verdik olan 500 liraya adam dolandırıcıymış meğersem Birdaha da kimseye seo vs yaptırmadım