9 Yıllık Domain mi - Yeni Sitemi mi

Merhaba arkadaşlar ;

Yeni bir projeye başlayalı 1 ay oluyor site de şuan da güzel ilerleme var yani henüz her şey yeni işte anlarsınız.

Sormak istediğim boşta bir domain buldum uzatılmamış 9 yıllık pr1 .cc uzantılı bir de buna paravan olsun diye 4 yıllık bir domain pr0 var bir de işte **yeni domainimiz var taze çıkmış. **Sizler ne yapardınız bu 3 site elimin altında farklı isimlerle kayıt altına alındı.

9 ve 4 yıllık siteleri paravan yapıp yeni domainimi beslerdiniz. Yoksa 9 yıllık pr1 site üzerinden mi çalışırdınız. Diğer siteleri paravan olarak kullanırdınız. Bu yönde deneyimleri olan var mıdır ? şimdiden teşekkürler

Ben olsam adam gibi .com domain alır diğerlerini kurar paravan eder ana sitemi beslerdim.

@cryptosam ın dediği gibi .com master domain, diğerleri slave domain

O domain düştüyse ve sen aldıysan 9 yıllık olmuyor, yeni domain kategorisine giriyor.

Cryptosam’a katılıyorum.