I Started My Huge Personal Project :)

Hello everyone,

I have started interviewing people in many fields, such as experts, company CEOs, and entrepreneurs. I am also thinking of starting street interviews, but I will start that before schools go on break (I am thinking around June).

Currently, I am preparing for an interview with the owner of a large yacht company. Afterwards, I will be talking with a professional woman about online marketing, and of course, topics like SEO and SEM will be included as well. Let’s hope for the best; we have embarked on this path with God’s permission…

My expenses;
I bought a theme for 58 Dollars.
I bought hosting for 110 TL.
For 70 TL, I had a Logo and Mascot made.
I paid a total of 100 TL for adjustments ranging from WP installation to theme settings.

I will share the developments with you.

NOTE: I do not plan to share my site at this stage.

Başarılı olmanız dileğiyle.

Hayırlı uğurlu olsun. Umarım istediğin yere gelirsin

Hayırlı olsun hocam başarılar dilerim

Valla eBay’ın ülke müdürüne bile mail attım :slight_smile: Cevap vereceğini sanmıyorum ama şansımı denemek istedim :slight_smile: Belki kabul eder diğerleri gibi

Güzel proje neden olmasın fakat tek kişi ne kadar yetecek.

Hasan Aslanoba ile de bir röportaj bekliyoruz girişimcilikle ilgili.

Eyvallah inşallah herkes başarılı olur

Kişisel projeye kim ortak olur ? :slight_smile: Ben bu işi kişisel PR amaçlı yapıyorum. Yani para için değil.

İnşallah herkes başarılı olur.

PR amaçlı çok iyi gider hocam haklısınız ancak siteyi ben çok merak ettim

Aklımda olan büyük iş adamlarından bir tanesi de o ama ona ulaşmak kolay değil. E-ticaret, internet dünyasından hemen hemen herkese ulaşabiliyorum ama o adama ulaşamıyorum. Ahh.. bir yakalasam o adamı bırakmam da işte bulamıyorum :slight_smile: Bir seminerde denk gelcez inşallah :slight_smile: En büyük planımda onun adına web sitesi açıp 100 TL bütçe ile adına reklam ve yatırdığı projelere reklam çıkarıcam siteye girdiği zaman da kendisinden röportaj istediğimi belirten bir yazı çıkacak. Ama bunlar en son düşüncelerim.

Hayırlı olsun.

Eyvallah çok teşekkür ederim.

Kulağa güzel bir proje gibi geliyor. Başlangıçtan sonra sizin dışınızda birkaç kişiyi de projeye dahil ederseniz çok iyi yerlere gelebilir. Başarılar dilerim.

Güzel proje hocam umarım başarılı olursun bir de video çekebilirsen daha güzel olur kanısındayım, kolay gelsin.

Sizlerin bu yorumlarıyla insan daha mutlu oluyor :slight_smile: Başlangıçda video çekmeyi düşünüyordum ama mikrofon fiyatlarını düşünüp genel hesap yapınca çıkan rakam korkuttu :slight_smile: Şöyle bir PR yapayım sonrasında video işini de halledicem. Şuan için sadece sokak röportajlarında kullanacağım video kayıdı.

Hayırlı uğurlu olsun hocam. Yolun açık olsun :slight_smile:

Böyle bir proje şuanda aktif olarak var. www.wise.tv incelemenizi öneririm.

başarılar, hiç bir sektör tek el değildir.