Kişisel Dev Projeme Başladım :)

Herkese merhabalar,

Alanında uzman kişiler, şirket ceo’ları ve girişimciler gibi bir çok alanda insanlarla röportaj yapmaya başladım. Sokak röportajlarına da başlamayı düşünüyorum ama ona okullar tatil olmadan başlayacağım (Haziran gibi düşünüyorum).

Şuanda büyük bir yat şirketinin sahibi ile röportajına hazırlanıyorum. Sonrasında ise kariyeri olan bir bayan ile online marketing alanı hakkında konuşacağız ve tabii yanında da SEO, SEM gibi konular da olacak. Hayırlısı bakalım, Allah’ın izniyle çıktık bir yola…

Masraflarım;
58 Dolara tema aldım.
110 TL’ye hosting aldım.
70 TL’ye TL’ye ise Logo ve Maskot yaptırdım.
Wp kurulumundan, tema ayarlarına kadar için düzenlemelerde toplamda 100 TL ödedim.

Gelişmeleri sizler ile paylaşacağım.

NOT: Sitemi bu aşamada paylaşmayı düşünmüyorum.

Başarılı olmanız dileğiyle.

Hayırlı uğurlu olsun. Umarım istediğin yere gelirsin

Hayırlı olsun hocam başarılar dilerim

Valla eBay’ın ülke müdürüne bile mail attım :slight_smile: Cevap vereceğini sanmıyorum ama şansımı denemek istedim :slight_smile: Belki kabul eder diğerleri gibi

Güzel proje neden olmasın fakat tek kişi ne kadar yetecek.

Hasan Aslanoba ile de bir röportaj bekliyoruz girişimcilikle ilgili.

Eyvallah inşallah herkes başarılı olur

Kişisel projeye kim ortak olur ? :slight_smile: Ben bu işi kişisel PR amaçlı yapıyorum. Yani para için değil.

İnşallah herkes başarılı olur.

PR amaçlı çok iyi gider hocam haklısınız ancak siteyi ben çok merak ettim

Aklımda olan büyük iş adamlarından bir tanesi de o ama ona ulaşmak kolay değil. E-ticaret, internet dünyasından hemen hemen herkese ulaşabiliyorum ama o adama ulaşamıyorum. Ahh.. bir yakalasam o adamı bırakmam da işte bulamıyorum :slight_smile: Bir seminerde denk gelcez inşallah :slight_smile: En büyük planımda onun adına web sitesi açıp 100 TL bütçe ile adına reklam ve yatırdığı projelere reklam çıkarıcam siteye girdiği zaman da kendisinden röportaj istediğimi belirten bir yazı çıkacak. Ama bunlar en son düşüncelerim.

Hayırlı olsun.

Eyvallah çok teşekkür ederim.

Kulağa güzel bir proje gibi geliyor. Başlangıçtan sonra sizin dışınızda birkaç kişiyi de projeye dahil ederseniz çok iyi yerlere gelebilir. Başarılar dilerim.

Güzel proje hocam umarım başarılı olursun bir de video çekebilirsen daha güzel olur kanısındayım, kolay gelsin.

Sizlerin bu yorumlarıyla insan daha mutlu oluyor :slight_smile: Başlangıçda video çekmeyi düşünüyordum ama mikrofon fiyatlarını düşünüp genel hesap yapınca çıkan rakam korkuttu :slight_smile: Şöyle bir PR yapayım sonrasında video işini de halledicem. Şuan için sadece sokak röportajlarında kullanacağım video kayıdı.

Hayırlı uğurlu olsun hocam. Yolun açık olsun :slight_smile:

Böyle bir proje şuanda aktif olarak var. www.wise.tv incelemenizi öneririm.

başarılar, hiç bir sektör tek el değildir.