Önemli Konuları Sabitlemek

Merhabalar;

Forumda hergün hemen hemen bütün konuları geziyorum. Artık forum yönetiminin de önemli olarak gördüğü paylaşımları sabitlemesi bence uygun olacak, nitelikli bilgiye kategoriye girer girmez ulaşılabilecektir. Haksız mıyım?

Saygılarımla

1 Beğeni