Merhabalar;
Forumda hergün hemen hemen bütün konuları geziyorum. Artık forum yönetiminin de önemli olarak gördüğü paylaşımları sabitlemesi bence uygun olacak, nitelikli bilgiye kategoriye girer girmez ulaşılabilecektir. Haksız mıyım?
Saygılarımla
Merhabalar;
Forumda hergün hemen hemen bütün konuları geziyorum. Artık forum yönetiminin de önemli olarak gördüğü paylaşımları sabitlemesi bence uygun olacak, nitelikli bilgiye kategoriye girer girmez ulaşılabilecektir. Haksız mıyım?
Saygılarımla