How should the membership process be handled in your opinion, guys? Currently, I close it from time to time and handle it via a mailing list.
Options:
[ol]
Membership can be done via an invitation system.- Membership can be done via manual addition.- It can be done by registering to the mailing list in this way.[/ol]
If we decide on an invitation system, it can be done with a plugin costing 20 euros. (For 10 euros, the external link is removed. It’s a branding thing. Total price is 30 euros.) If we make the decision and collect 1 TL each to do it via invitation, we can buy it. (It costs around 80-90 TL. If 90 people give 1 TL each, it is done.)
Sales link: Unmaintained - XenCentral Invite System | XenForo community
If we go with the invitation system, we can see who invited whom, and if necessary, we can impose sanctions on the inviter. What are your thoughts?
Davetiye ile olması ve bu davetiyenin çok sınırlı olması kaliyeti arttıracaktır, fakat paranın toplanmasından ziyade sizin karşılamanız gerektiğini düşünmekteyim, ufak mebladaki ücretleri bence site içine aktarmamalısınız. Keza Vip bölümü dönüşümleri ve adsense gibi faktörler fazlasıyla bunu karşılayacaktır.
Kullanıcılar kaydolurken seo bilmeyenleri çağırmayın ya da webmaster olmayanları çağırmayın yükümlülük size aittir gibi bir şart koşabilir. Amacım hangi kullanıcıyı kim getirmiş aslen temelden belirlemek. Kim kimi çağırmış bu görülebiliyor şu andan itibaren bunu ayarlarsak.https://xenforo.com/community/attachments/profile1-png.56524/
Sadece bu ay 710 tl chat sistemine ödedim Hocam banada hak verin. Vip bölümünün vs bir karı yok. Gelen tüm para servis alınarak kullanıcıya veriliyor. Yani60-70 tl beni öldürmez ama bir platform kurmuşsak tek bana yüklenmek yerine 1 er tl hiç kimseyi yıpratmaz.
Bence de davetiye sistemine geçilecekse şimdiden geçilmeli. 1000 üyeden sonra davetiye sistemine geçilirse kontrol kaybı olabilir. 60 Kişiyi de bu başlık altında toplayabiliriz. (Ben varım)
Google ile yada başkasına sorarak bu aşama geçilebilir. Bana göre bilmeyen arkadaslarda forumda yer almali, öğrenmek için. Davetiye öncesi aşamali olarak üye alımları açılıp eleme yöntemiyle silinmeli yanlış insanlar en az 1 yıl böyle gidilmeli sonrası için davetiye mantıklı.
Bence de davetiye ile olmalı şahsen güvenmediğim hiçkimseyi çağırmadım şu ana kadar. Eğer aybaşı beklenebilirse eklentinin ücretinin yarısını ben karşılayabilirim.
Sorumluluk sistemi mantığını işletin. Davetiye sistemi ile üyelik çağırın. SEO bilmeyen ve siteye faydalı olmayan arkadaşlarımızı ayıklamanın da kolay bir yolu olur. Davetişye gönderilen üye aktif değil ise gönderen üyenin de durumunu kontrol ederek üyeliğini silin. Daha profesyonel kitlelere ulaşmak için kural koyun. Kayıt aşamasında SEO ile ilgili sorular sorsanız arama motorlarından bakar, kendine göre yanıtlar bu çok basit olur. En iyisi davetiyedir. El ile üyelik ekleme de iyi sonuçlar getirmez. Mail listesi de iyi sonuçlar doğurmaz kanaatindeyim
sitesinden istenilen kelimede 1 adet tanıtım yazısı verenlere üyelik verilir.
ya da footer link verenlere üyelik verilir.
ya da sosyal medya hesaplarında siteyi paylaşanlara üyelik verilir.
Kendi bildiği bir seo yöntemini forumda kullanıcılar ile paylaşacak olanlara üyelik verilir.
farklı platformlarda seocry’yi tanıtanlara iyelik verilir.