Hello friends, I am waiting for your opinions about my new domain.
Please be careful not to mention the domain name in your messages ![]()
jenerik ve akılda kalıcı. sektördekiler zaten uzantısını bilgisayar terimi olan karşılığı olarak bildiklerinden markalaşması daha kolay olacaktır. .com, .net ve .org tarafında hiç rakibinin olmaması da fayda sağlayabilir.
Eğer logo buysa oda iyi olmuş.
çok sağlam bence. benim aklımda kalırdı io
hayırlı olsun
Güzel bir maskot ile iyi bir projeye imza atılabilir. Ancak fark yaratmazsanız tutunmanız zor.
Domain ile iş yapmak zor. Yerli teknoloji siteleri ile rekabet de zor. Tabii domain sahibini tanımıyorum da işin içinde olmadan imkansız gibi. Yurt dışı fuarlara davet ediliyor, sürekli teknolojiyi solukluyorlar. Ellerinin altında onlaraca marka inceleyip yayınlıyorlar. İyi bir domain bile olsa siteyi doldurmazsanız ziyaretçi niye gelsin ki. Ben de yakın zamana kadar oldukça akılda kalıcı bir teknoloji alan adı ile yayın yapıyordum ama 2 haftadır haber girmeyi bıraktım. Pes ettim desem yeridir. Düzenli yazı, kadro v.s bunlar kağıt üstünde kolay gibi gelebilir. Ama tutunmak ve isim yapmak zor. Sadece teknoloji alanında değil, diğer alanlarda da rekabet çok zor bence.
Şöyle düşünün. Sahibinden,com alan adı tescil edilmemiş olsaydı. Böyle bir alan adı hiç faaliyete geçmemiş olsaydı şu ana kadar. Şu an ne yapabilirdiniz?
Veya şöyle sorayım. n11,com alan adı boştu son zamanlara kadar, kim ne yapabildi? ![]()
Bu iş seo bilgisi ile, php, jquery yalayıp yutmakla olmuyor. Öyle olsaydı ortalamanın üstünde php, css, seo v.b bilenler dünyanın en zengin insanları olurlardı. ![]()
Ümit ediyorum alan adı sahibinin moralini bozmamışımdır. İçimden geçenleri yazdım. Benzer bir iki alan adı yayında zaten.
İyi forumlar herkese.
Teşekkürler arkadaşlar. @silverMan yorumun son derece doğru. Bakalım, ya nasip diyeceğiz. ![]()
teknoloj.io da olurmuş
hatta boşsa bi bakayım ben, güzel domain ama tebrik ederim.
Güzel yakalamışsınız, teknoloji alanında çok rakip var eğer gerçek anlamda emek vermezseniz biraz zor. Bir ara bende denemiştim ama şu an proje rölantide ![]()
Domain güzel hocam lakin donanımhaber - technopat - donanımcıbaba gibi rakipler varken sağlam yatırım olmadan biraz zor gibi