I hope 2015 will be a profitable year for all of us. I will focus on e-commerce and additionally on a website throughout the year. Thanks everyone ![]()
Allah yardımcın olsun. Umarım alırsın..
@ rıfkı duymasın ![]()
Hocam takipteyim.İnşallah hedefinize bir ay da veya rotarlı olarak 2 ay da varabilirsiniz.
rıfkı alınca iyi biz niye almıyalım
teşekkürler bu arada herkese
Allah 1 değil 10 araba nasip etsin. Merakla bekliyoruz bakalım.
İnsanın belirli hedefleri olması güzel bi’şey. İnşallah alırsın.
1 ayda araba alacak parayı kazanmak için ilk günden neler yaptınız acaba?
önceden açılmış sitelerden mi yoksa sıfırdan mı site açacaksınız. bu arada hayırlısı olsun şimdiden. ![]()
heyecanla takip edeceğim
İmkansız zaman alır demişler. Zaman da az. Merakla bekliyoruz.
Sözde bende ev alcaktım
Bir ay s4 aldık bir ay yedik falan derken suan kafadan 3-5 bin çöpe gitti 2,5 ayda
netten gelen para çabuk mu gidiyor.
hocam gırdıgın sektorler, hangı sektore kaç adet sıte ıle gırdın, sıteler yenı mı acılacak, droptan mı aldın yoksa mevcut domainler mı, adsense den mı gelır alacaksın yoksa AF. programlarımı gıbı detayları verırsen senı 1 ay takıp edecek ınsanlara daha dogru bılgı aktarırsın dıye dusunuyorum
ayrıca basarılar
Umarım başarabilirsin ![]()
bir zamanlar bizde böyle hayaller kuruyorduk
hayırlısı kardeş
Arabısana bağlı şimdi bin tlyede araba var:DŞaka bir yana inşallah başarırsın kardeşim.
işiniz gücünüz dalga geçmek
bende hacı murat alıyorum her ay 500 TL ![]()
Kafeste doğan kuşlar, uçabilmenin bir hastalık olduğunu düşünürler. İnancını kaybetme. Para kazanamasan da tecrübe kazanacaksın inşallah.
Harika bir bakış açısı. Görüşünden feyz aldım, teşekkür ederim.
Foruma olabildiğince yazman ve benim de okumam dileğiyle. Bol Şanslar @SEOnur
hadi bakalım Allah yolunu açık etsin